Η Αρχή και οι Αριθμοί
(μία μελέτη επί των αριθμών της Margaret Peeke)
Αγαπητοί φίλοι καλησπέρα,
κατόπιν προβληματισμού που μας έβαλε ο φίλος του μπλογκ Λάμπρος, στα μηνύματα που ολοι φαντάζομαι είδατε στην τελευταία ανάρτηση, αποφασίσαμε πως όντως δεν έχει νόημα να ασχολούμαστε άλλο με τον κάθε απίστευτο τύπο που προσπαθεί να αποδείξει στο υπερφίαλο εγώ του πως κάποιος είναι. Ετσι λοιπόν συνεχίζουμε με μία πολύ σοβαρή μελέτη της Margaret Peeke και ξαναμπαίνουμε στον ειρμό μας.
καλή απόλαυση
***************************************
Η αρχή
Η αρχή στην οποία αναφέρεται η Γένεσις, δεν είναι η αρχή περί της οποίας ομιλεί ο Ιωάννης, διότι ο Λόγος ή το Φως δεν είχαν εκδηλωθεί τότε, αλλά παρέμεναν εντός του Θεού του Πατρός και ήσαν Ένα με Αυτόν. Όταν προφέρθηκε η εντολή: "Γενηθήτω Φως', θα έπρεπε να την ερμηνεύσουμε ως: "Ας εκδηλωθεί το Φως".
Γιατί τότε εκδηλώθηκε ο Λόγος, και αυτός ο Λόγος περιέχει μέσα στο Φως του την δημιουργική ενέργεια, η οποία κατόπιν ωθεί τους Κόσμους σε ύπαρξη. Αυτή η αρχή, με την οποία ξεκινά η Βίβλος μας, αναφέρεται σε έναν Λόγο και σε έναν χρόνο που δεν μπορούμε να τον συλλάβουμε με τον νου και να τον γνωρίσουμε, όταν ο Λόγος και όλα τα δημιουργικά πράγματα ήσαν κρυμμένα μέσα στους κόλπους της Μονάδας.
Αριθμοί
Απ' αυτόν το χρόνο, οι Αριθμοί, ή οι Δέκα Αρχές των Σεφιρώθ που εκπορεύτηκαν από την Μονάδα, άρχισαν να γίνονται γνωστοί. Ο νόμος δράσεώς τους, έμφυτος στη φύση του όντος, άρχισε να ενεργοποιείται μέσα σε όλα όσα Θα εδημιουργούντο. Από τον πιο υψηλό Αρχάγγελο ως το χαμηλότερο ανθρώπινο ον, αυτές οι αρχές είναι έμφυτες, σύμφωνα δε με την τελειότητα του όντος, εκδηλώνονται σε τάξη. Εκείνοι που απέχουν περισσότερο από την Απόλυτη Μονάδα, είναι λιγότερο ικανοί να συλλάβουν το Φως από εκείνους που κατοικούν μέσα στον Ύψιστο Κόσμο. Όπως είπε ο Δαυίδ: "Ο Κύριος ... εφανέρωσε τας οδούς αυτού εις τον Μωυσήν, τα έργα αυτού εις τους Υιούς Ισραήλ" (Ψαλμοί, 103).
Λέγοντας "οδούς αυτού" εννοούσε τους Δέκα Νόμους ή τις Δέκα Αρχές των Σεφιρώθ, περί των οποίων τα τέκνα του Ισραήλ γνώριζαν σχετικώς λίγα πράγματα, έβλεπαν όμως το αποτέλεσμα των πράξεών τους στα έργα που επιτέλεσε ο Μωϋσής, τα οποία αποκαλούσαν θαύματα. Αυτό είναι το νόημα της εκφράσεως: "Η εκπλήρωση του Νόμου."
'Ευλογημένος ο άνθρωπος που αγάλλεται μέσα στον Νόμο του Κυρίου, και μέσα σ' αυτόν τον Νόμο διαλογίζεται μέρα και νύχτα."
Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι πριν από την εποχή του Μωϋσή δίδασκαν αυτές τις Αρχές καθώς λάτρευαν τον Όσιρι και την Ίσιδα, τους οποίους Θεωρούσαν ως τους Κυβερνήτες των δύο Κόσμων: ο Όσιρις ή ο Ήλιος που κυβερνά την ημέρα, και η Ίσις ή η Σελήνη που κυβερνά την νύχτα, οι Κυβερνήτες του Φωτός και του Σκότους, του ορατού και του αοράτου Βασιλείου. Αυτός είναι κι ο λόγος για τον οποίον η Ίσιδα αναπαρίσταται πάντοτε με την ημισέληνο πάνω στο κεφάλι της, μέσα στην οποία βρίσκει την θέση του ο ολοστρόγγυλος Ήλιος, δημιουργώντας έτσι μια τέλεια Μονάδα-Ενότητα, η οποία αντιπροσωπεύει την μεγάλη Αρχή της Δυαδικής Μονάδας, ή το Δύο που γίνεται Ένα.
***************************************
Μεταξύ των αποφάσεών μας είναι και η ανοιχτή εκδήλωση πρός όλους σας της θέσης μας να συζητάμε τα προβλήματα με όλους.Θα θέλαμε λοιπόν όποιος θα ήθελε να ασχοληθούμε με ένα συγκεκριμένο θέμα ή ακόμη θα ήθελε να δημοσιεύσει μία εργασία η θέση που έχει επεξεργαστεί να μας την αποστείλλει και να μας υποδείξει τί ακριβώς θα ήθελε να δημοσιευτεί.
Σκοπός μας εξ'αρχής ήταν και παραμένει ο ορθός λόγος και η αληθής δόμηση του εσωτερικού Ναού και όχι αυτο στο οποίο είχαμε καταλήξει να είμαστε, σε αυτό όμως να ξέρετε πως έχει συντελέσει η συνεχής αποστολή μηνυμάτων απο πολλούς απο εσάς που ζείτε καθημερινά μέσα σε όλα αυτά και επειδή αντιμετωπίζετε τα προβλήματα με όλους αυτούς τους δήθεν Σεβασμίους κλπ κλπ μας παρακαλείτε προς όφελος όλων μας να τα δημοσιεύσουμε.
Δεν είμαστε λοιπόν αντίθετοι σε όλα αυτά ούτε θέλουμε να αποφύγουμε την ευθύνη και την κατηγορία και να την στρέψουμε προς εσάς, απλά μας ενοχλεί και εμάς όπως σας ενοχλεί και εσάς το κακό που προκαλούν όλοι αυτοί και για αυτό τα δημοσιεύουμε.
Η συντακτική ομάδα
Eπιτέλους! Μπράβο σας. Αυτή είναι η καλύτερη απάντηση. Και ξέρετε και για ποιόν άλλο λόγο? Διότι απλούστατα οι καιροσκόποι των Ταγμάτων και οι βαθμοθήρες, ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ. Η άγνοιά τους ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο απόσπασμα που δημοσιεύετε είναι από ένα σπάνιο βιβλίο "Καββαλιστική τεχνική γραμμάτων και αριθμών" το οποίο πρόλαβε και μετέφρασε και εξέδωσε πριν την "αναχώρησή" του ο Τρ.Κοτζαμάνης, αείμνηστος Διδάσκαλος, και του οποίο το έργο ευτυχώς δεν σταμάτησε...! Το βιβλίο δυστυχώς έχει εξαντληθεί αλλά διατίθεται σε στενό κύκλο...
Το βιβλίο αυτό είναι πραγματικό ταξίδι στον Εσωτερισμό.
Και πάλι μπράβο σας που δεν ενδίδετε στους πειρασμούς των κουτσομπολιών. Τα κουτσομπολιά "πουλάνε", αλλά "πουλάνε" στους άσχετους από Εσωτερισμό.
Πραγματι το βιβλιο ειναι εκπληκτικο και πολυ ουσιωδες.Υπαρχει ολοκληρο σε ηλεκτρονικη μορφη και σε πολυ καλη αναλυση (εξαιρετικη θα ελεγα), οποιος λοιπον ενδιαφερεται μπορει να στειλει μαιλ στον κεντρικο διαχειριστη και θα του το στειλουμε ευχαριστως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκεφτομαστε επισης να προχωρησουμε σε μια χαρτοδετη εκδοση σε απολυτως περιορισμενο αριθμο βεβαια καθως και ακομη πιο περιορισμενη εκδοση σε πανι και δερμα απο συνεργατη μας που θα μας κανει τιμες κοστους αποκλειστικα και μονο για να μπορουμε ολοι να εχουμε τετοια εκπληκτικα κειμενα στην βιβλιοθηκη μας.
οποιος ενδιαφερεται μπορει να απευθυνθει στον κεντρικο διαχειριστη ενω συντομα θα αφιερωσουμε μια αναρτηση σε καποια τετοια θεματολογια αντιστοιχη με χαμενα βιβλια η βιβλια που δεν μπορουν να επανεκδοθουν και ειμαστε διατεθειμενοι να τα επανεκδοσουμε εστω και μονο για την ομαδα μας.
Καλημέρα. Θα σας πρότεινα να το αποφύγετε, διότι από,τι ξέρω υπάρχουν ενεργά τα δικαιωματα του έκδ.οικου. .. Για αποσπάσματα ξέρω ότι δεν υπαρχει πρόβλημα. Επίσης ο έκδ.οικος θα επαναλειτουργήσει ίσως του χρονου
ΑπάντησηΔιαγραφήθα με ενδιεφεραι ιδιαίτατα να αναγνωσω το εν λογω βιβλιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗΠΩς ΘΑ μπορουσα να εχω ένα ?
ευχαριστω
cofrumason
corfumason@gmail.com
ΑπάντησηΔιαγραφήeyxaristo kai pali
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή